Imię BaRdzo)FaJnY Kasa 174.000.000G Domena Ventus Drużyna Lider 'Vexos' Bakugany
Ingram-----------------[1500] EXP 0/150 Mariatos----------------[400] EXP 0/50 Altair-------------------- [500] EXP 0/50 Aluze-------------------- [700] EXP 0/50 Skyress------------------[350] EXP 0/50 Naga-------------------[1000] EXP 0/50 Shogan-----------------[1000] EXP 0/50
Trapy Hylash [350] Triad El Condor [350] Triad Sphinx [350] Tripod Theta [350] Spitarm [450] Klawgor [450]
KO
Potęga Ventusa: Pozwala na wprowadzenie na pole kolejnego bakugana domeny ventusa. CENA: 300G Pradawny Siting Zinoida- Tylko dla Mariatosa i jego evolucji dodaje mu 300 i odejmuje 100 Przeciwnikowi i Blokuje KSM. Reaktor Ventusa : Dodaje Każdemu Bakuganowi Ventusa 300 pkt
KSM
Wodne Tornado: Dodaje 100 pkt mocy bakuganom Aquosa. Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus. Karta Przeciw Domeny: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt. Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 150pkt. Karta Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia. Syreni Śpiew : Tą kartę może użyć tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć. Ruchome PiaskiRuchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia. Super Ostrzał: Używa Laserman, pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając Lasermenowi 40pkt. Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. Zdmuchnięcie: Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole. Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10. Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika. Meteoryt Phyrusa: dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa. Lalkarz: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole. Karta Przeciw Mocy: Łączy przeciwne domeny (ventus-haos, phyrus-darkus, aquos-subterra) Ogień Saurusa: Dodaje 50 pkt Saurusowi. Wspólna Podróż do wymiru zagłady: Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.(rzadkie) Waga dwóch Dusz: Dwa twoje bakugany łączą swoją moc. Karta Zagłady: bakugany zniszczone lądują w wymiarze zagłady z którego juz nie powrocą(specjalna) Karta Mocy: dodaje 100pkt bakuganowi [Karta Tsunami: pozwala zniszczyć bakugany przeciwnika tyle ile się ma bakganów Aquosa na polu bitew. Siła Smoka: Wyłącznie dla dragonoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Ostrza: Wyłącznie dla Tigrery. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Giga Uderzenie: Wyłącznie dla Gorema. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Szybki atak: Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Promień cienia: Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Powietrzny atak: Wyłącznie dla Skyress. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole. Chaos Serca Ciemności: Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50.(czyli atakuje stwory z innych kart) Tornado Ognia: Przeciwko tej karcie mocy może się tylko przeciwstawić latający bakugan, a tak to niszczy wszystko na swojej drodze. Lodowy Gniew: Tylko dla Bakuganów Aquosa - Dodaje wybranemu Bakuganowi Aquosa możliwość atakowania przeciwnika stojącego na innym polu. Działa 3 tury. Piekielny Żar: Dla Bakuganów Phyrusa - Bakugan z tą mocą otrzymuje piekielną lancę. Dzięki niej co turę otrzymuje 10 pkt. mocy. Pustynny piorun: tylko dla hynoida, hynoid biega w kółko az bakuganowi przeciwnika kreci sie w głowie hynoid otrzymuje 50p. Cień pazura: kasuje kart otwarcia oraz super moc przeciwnika Trąbo atak: Tylko dla Tuskora swoja traba morze zaatakowac sasiednie karty przeciwnika (tylko jedna) Splot słoneczny: dezaktywuje karte otwarcia i odejmuje 50p. przeciwnikowi 4 wymiar: Dezaktywuje karty otwarcia 2 wymiar: Dezaktywuje karty super mocy Zemsta oregano: Dodaje twojemu bakuganowi 100pkt, a bakuganowi przeciwnika odbiera 100pk
Subterra: Zejście w Dół : Odejmuje przeciwnikowi 100 pkt i daje je Centipoidowi Wielki Berło : Dodaje Clayfowi 400 pkt Atomiczny Miecz : Dodaje tyle samo pkt mocy ile przeciwny gracz dał swojemu bakuganowi Prawy Gigant : Dodaje 100 pkt dla Cycloida Lewy Gigant : Niszczy Efekt karty otwarcia (tylko Cycloid) Spojrzenie Ziemi : Odejmuje 50 pkt z każdego przeciwnego bakugana (tylko Cycloid) Wybuch Młota : Dezaktywuje Super Moc przeciwnika (jedną , tylko Cycloid) Silny Cios : Dodaje 400 pkt mocy do Cycloida Szybki Podstęp : Odbija super moc przeciwnika Tylko Cycloid Skalista Pięść : Odejmuje przeciwinikowi 400 pkt Wyłącznie Cycloid Gigantyczny Młot : Dodaje 150 do Cycloida Gorący Strzał : Odejmuje 100 pkt od każdego przeciwnika. Tylko El Condor Kopia : Kopiuje Super Moc Przeciwnika Tylko Hammer Gorem Wielki Cios : Dezaktywuje Karte otwarcia i dodaje 200 pkt dla Hammer Gorem Metaliczny Młot : Odejmuje przeciwnikowi 200 pkt i dodaje je Hammer Goremowi Pięść Hammer Gorema : Odejmuje przeciwnikowi 300 pkt i dodaje je Hammer Goremowi Ostrze Murasama : Dodaje 300 pkt i dezaktywuje super moc tylko Dryoid Strzała Murasame : Odejmuje 300 pkt od przeciwnika Tylko Dryoid Osłona Marsa : Dezaktywuje Super moc i dodaje dryoidowi 200 pkt Moc Wiatru : Odejmuje przeciwnym bakuganom 200 pkt tylko Thunder Wilda Młot Wulcanu : przekazuje 200 pkt z przeciwnika do Thunder Wildy tylko dla Thunder Wilda Szybka Piaskowa Dziura : Odejmuje 200 pkt przeciwnikowi Głowa Apollo : Dodaje 200 pkt mocy do Balitona Ciężki Atack : Dodaje 300 pkt mocy do Balitona Wałek Claya : Odejmuje 200 pkt od przeciwnika poczym przesyła je do Balitona Zbieracz Subterry : Odbija Super Moc przeciwnika poczym dodaje 100 pkt dla Grakas Hounda Promien Wiertraka : Dodaje 200 pkt mocy do Hexadosa Lądowy Skręt : Odejmuje 200 pkt przeciwnikowi . Tylko Hexados Odbicie : Dezaktywuje Super Moc Przeciwnika tylko Hexados
Aquos : Zejście w Dół : Odejmuje przeciwnikowi 100 pkt i daje je Centipoidowi Cyklon : Odejmuje 100 pkt od każdego przeciwnika poczym dodaje Froschowi 200 pkt Odbicie Aquosa : Dezaktywuje Karte Otwarcia Dla Froscha Błękitny Podstęp : Dezaktywuje Karte otwarcia poczym odejmuje 300 pkt od przeciwnika i dodaje je Preyasowi Podniebny Wykop : Odejmuje 200 pkt od przeciwnika poczym przekazuje je Preyasowi Spadająca Rakieta : Dodaje 300 pkt dla Preyasa Błękitne Koło : Odejmuje 100 pkt przeciwnikowi Tylko Preyas Skrzydło Mercurego : Dodaje 200 pkt Mocy dla Elfina Podwójny Powrót : Jeśli elfin straci iles pkt mocy powraca ono z zdwojoną siłą Delta Śnieg : Dezaktywuje Super moce użyte w tej turze Tylko Elfin Księżycowy Deszcz : Odejmuje przeciwnikowi 200 pkt i daje je Elfinowi Błękitna Tarcza : Dezaktywuje Super Moc i dodaje Elfin 200 pkt mocy Wystrzał Mocy : Dodaje Syrenoidowi 100 pkt Syreni Śpiew : Dezaktywuje Super Moc przeciwnika i dodaje Syrenoidowi 300 pkt Ostateczny Neptun : Dezaktywuje Super Moc i Dodaje 200 pkt Syrenoidowi Ostateczna Obrona : Odejmuje 400 pkt Tylko Syrenoid Odbicie Mocy : Przekazuje 100 pkt z Przeciwników i daje je Clawcer Obrona Ostateczna : Przekazuje z Przeciwnikow 200 pkt i daje je Leefram ABSIDS : Przekazuje 400 pkt z przeciwnika i daje je Macubass Hydra Tsunami : Odejmuje 400 pkt przeciwnikowi Macubass Niebieski Mobrbus : Odejmuje 300 pkt od przeciwnika Macubass Trikowy Świat : Zmniejsza Moc przeciwnika do 100 (tylko jednemu bakuganowi) Elico Uderzenie Wiertarki : Dodaje 200 pkt do elico i odejmuje przeciwnikom 100 pkt Moc Aquosa : Dezaktywuje Karte otwarcia poczym odejmuje 100 pkt każdemu przeciwnikowi Elico Podniebny Świat : Przeciwnik nie może urzywac super mocy (przez jedną ture ) i dodaje 200 pkt do abis omegi Strzał Cyklona Aquosa : + 400 pkt dla Grafiasa Osłona Aquosa : Za każdym razie gdy podnosi się moc przeciwnika moc grafiasa podnosi sie o tyle ile pkt podniosł sie moc przeciwnika Aquos Waluta : +300 pkt do Spderfencer Podniesienie Życia : Przywołuje ciało upadłych bakuganow Każde ciało dodaje 100 pkt do nich oraz walczą z przeciwnikiem Tylko Tripod Theta Mocna Woda : Dodaje 100 pkt mocy od umarłych bakuganów Tripod Theta Kanion Ślimak : Odejmuje 200 pkt mocy od każdego przeciwnika Tylko Tripod Epsilon Diamentowy Ślimak : Dezaktywuje Super Mocy Tylko Tripod Epsilon Wielki Ślimak : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika Tylko Tripod Epsilon
Ventus : Powrót : Bakugan Gracza powraca do reki (tylko Bee Striker) Zejście w Dół : Odejmuje przeciwnikowi 100 pkt i daje je Centipoidowi Gorący Strzał : Odejmuje 100 pkt od każdego przeciwnika. Tylko El Condor Brzegi Piór : Dezaktywuje super moc przeciwnika i +200 pkt dla Harpus Burza Piór : +100 pkt dla Harpus Podmuch Piór : +100 dla Harpus Zamieszanie : +200 dla Oberus oraz Dezaktywuje Super Moc przeciwnika Strzał Burzy : Odejmuje 400 pkt od przeciwnika Tylko Oberus Destrukcyjny Deszcz Meteoru : +200 dla Storm Skyress Destrukcyjny Delda Deszcz : +100 dla Storm Skyress Mężny Kieł Zielona Destrukcja : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika do Storm Skyress Latający Spodek : +200 pkt dla Altair Mega Tarcza : +200 dla Altair Nieoczekiwana Armata : +500 dla Altair (altair nie moze urzywac Super mocy przez jedną ture gdyz musi sie naładować ) Tajfun : +100 dla Atmos Kontynuacja Tanca Pozycja Feniksa : Odejmuje przeciwnikowi 300 pkt Wiatrowa Energia Rosnący Strzał : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika na Ingram Cieniste Echo : Odejmuje 200 pkt z każdego przeciwnika Ventus Powietrze : Odejmuje 200 pkt przeciwnikowi Moc Grzmotu , Migoczące Cięcie : +200 dla Hylasha Grzmot Wiatru Pozycja Keganui : Dezaktywuje Super Moce urzyte w tej turze Strajk Grzmotu : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika do Hylasha Rozbrojenie Ventusa : Odejmuje 200 pkt przeciwnikowi tylko Spitarm Uderzenie Ventusa : +200 dla Spitarma Kanion Ślimak : Odejmuje 200 pkt mocy od każdego przeciwnika Tylko Tripod Epsilon Diamentowy Ślimak : Dezaktywuje Super Mocy Tylko Tripod Epsilon Wielki Ślimak : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika Tylko Tripod Epsilon
Haos : Metalowy Kieł : +400 dla Blade Tigrera Hiper Prędkość Kła : Dezaktywuje Super moc i odejmuje przeciwnikowi 300 pkt Blade Tigrerra Tylko Prędkość Kła : Dezaktywuje Super moc i odejmuje 100 pkt przeciwnikowi Tylko Blade Tigrera Strzała Haosu : Przywraca poległe bakugany i Lars Lion zyskuje ich moc Bariera : Odejmuje 400 pkt przeciwnikowi Tylko Lars Lion Wymiar Aurora : +100 pkt dla Mega Brontes Pyton Pustyni : +200 dla Mega Brontes Zwiększenie Mocy : Odejmuje 300 pkt od przeciwnika Mega Brontes Obrona Sparka : Odbija Super Moc Atmos Tajfun : +100 dla Atmos Zjednoczenie Haosu : Każdy bonus ktory dajesz swojemu bakuganowi dostaje każdy twoj bakugan Tylko Atmos Pobranie Haosu : +200 pkt dla Brachium Sub Wymiar : Odejmuje 300 pkt od Przeciwnika Dynamo Cordy Gillianow : +200 dla Dynamo Głowa Oriona : Nie pozwala przeciwnikowi na urzywanie Super mocy oraz odejmuje 300 pkt od Hexstara Podwojny Haos : +200 dla Hexstar Bunkier Haosu : Przekazuje 200 pkt z każdego bakugana do Pierciana Bunkier Czołgu : Przekazuje 200 pkt z Przeciwnika do Pierciana
Phyrus : Maksymalny Phyrus : +200 dla Apollonira Waluta Neo : Przywraca bakugana przeciwnika do jego pierwotnej mocy Tylko Apollonir Maksymalna Rewolucja : Dodaje 200 pkt dla każdego bakugana w twojej drużynie Tylko Apollonir Płonący Smok : +200 dla Neo Dragonoid Płonące Tornado : Przekazuje 200 z przeciwnika do Neo Dragonoida Maksymalny Smok : Przekazuje 500 z przeciwnika do Neo Drago (musi odpoczywac jedną ture) Etap Jazdy : +200 dla Fortris Oslepiające Światło : Przekazuje 300 z przeciwnika do Fortrisa Niszczący Etap : Dezaktywuje super moc oraz +100 dla Fortris Powszechny Kwazar : +200 dla Viper Helios Maksymalny Kwazar : +300 dla Viper Helios Obrońca Phyrusa : Odejmuje 400 pkt od przeciwnika i dodaje Viper Heliosowi 200 pkt Dzida Phyrusa : +200 dla Fencer Wzrost Odbicia : Odbija Super moc poczym odejmuje 100 od przeciwnika Tylko Scorpion Maxymalne Odbicie : Odbija atak z podwójną siłą Tylko Scorpion Uderzenie Satelitarne : Podwaja efekt jednej super mocy (tylko Scorpion) Czerwony Wulkan : +200 dla Metalfencera a jezeli w polu jest Viper Helios jemu równiez dodaje 200 pkt Kanion Ślimak : Odejmuje 200 pkt mocy od każdego przeciwnika Tylko Tripod Epsilon Diamentowy Ślimak : Dezaktywuje Super Mocy Tylko Tripod Epsilon Wielki Ślimak : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika Tylko Tripod Epsilon
Darkus : Grawitacja Darkusa : Pozwala dodać Dowolnego bakugana z Domeny Darkusa Tylko Hydranoid Zemsta Oregano : odejmuje 100 pkt przeciwnikowi poczym daje 200 pkt Hydranoidowi Zemsta Darkusa : Hydranoid przez jedną ture zbiera moc jaką uzyskał jego przeciwnik (np +200) i dodaje 200 hydranoidowi Młot Nebuli : Odejmuje 400 pkt przeciwnikowi Dla Exedry Demon Czarownik : Niszczy jednego bakugana (tylko swojego ) przez co Exedra absorbuje jego moc i moze urzywac jego super mocy Grawitacja Czarownika : Odejmuje 400 od przeciwnika Tylko Exedra Potrójny Strzał : +300 dla Percivala Poszukiwacz Nocy : Odejmuje 300 pkt od przeciwnika Tylko Percival Burza Darkusa : Odejmuje 200 pkt przeciwnkowi oraz dodaje 200 pkt dla Percivala Czarny Odrzutowiec : Tylko Atchibee odejmuje 300 pkt przeciwnikowi Niewolnik Darkusa : Odejmuje 400 pkt przeciwnikowi Cień Mocy : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi Ogon Photona : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi tylko Hades Zmieniacz Darkusa : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi Tylko Hades Kąśliwa Armata ; Dodaje 900 pkt Hadesowi poczym Hades musi odpocząc 2 tury Paraliż Darkusa : +100 d Dark Hounda Ryk Darkusa : Odejmuje 200 pkt przeciwnikowi Tylko Dark Hound Darkusowa Moc : Nie pozwala na urzywanie super mocy tylko Dark Hound Latający Przeciwnik : +200 dla Falcon Fly Deszcz Protonu : Odejmuje 100 pkt każdemu przeciwnikowi Dla Falcon Fly Mars Protonu : +200 dla Fortress
DLA BAKUGANÓW
Abis Omega- Suchy Świat: Przeciwnik nie może używać Super mocy Aquosa oraz przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Abisa Omegi.
Altair -Wirujący Spodek: Dodaje 200 punktów do Altaira. Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira. Błysk Pioruna(Błysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira. Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira. Działo Szoku: Dodaje 500 punktów do Altaira.
Apollonir- Maxymalny Pyrus: Dodaje 200 punktów mocy do Apollonira. Neo Valute: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby Apollonira. Redukcja Saiam: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0. Siła Rozproszenia: Zmniejsza poziom wszystkich Bakuganów do ich bazowej liczby. Duma Smoka: Wszystkie dodatnie punkty mocy, pochodzące z kart supermocy i otwarcia, przejmuje Apollonir. Zrzeczenie Nieskończoności: Dodaje 1200 punktów mocy do Apollonira. Maksymalna Rewolucja: Dodaje 1800 punktów mocy do Apollonira. New Armor: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. Klon Ognia:Apolonir się klonuje dodaje 300g i odejmuje 500
Boriates- Tarcza Odyna: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu użyć następnych. Armata Prometeusza: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa.
Frosh- Cyklon Aquosa: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 200 punktów mocy Frosch'owi. Aquos: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika. Wyrownanie:wyrównuje moc frocha i dodaje 300
Cykloid- Prawy Gigant Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi. Lewy Gigant Anuluje kartę otwarcia.
Dragonoid- Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem). Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida Ściana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów Płonące Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida. Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy. Potrójna Bitwa: Pozwala rzucić kolejnego bakugana na pole bitwy. Postać: Podwaja moc bakugana Połączenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Jeśli Dragonoid walczy z pomocą z domeny Darkusa, obaj zyskują 100 punktów mocy.(Można połączyć Pyrusa z inną domeną). Meteoryt Pyrusa: Każdy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów. Trójwęzłowy Atak: Trzeba 3 bakuganów, każdy z innej domeny ognia, światła i wody.Każdy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos Aquos) Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny).
Droyid- · Wulkan Pięści: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi. · Ostrze Promienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi. · Tarcza Masy: Unieważnia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida. · Strzała Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. · Zamknięcie Ziemi: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida. · Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi.
Farbros- Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi. FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrządzone Farbrosowi. Błysk Olecharu: Anuluje supermoce przeciwnika. Wybuch Cienia: Zabiera 400 punktów wszystkim przeciwnikom.
El Condor Gorący Cios: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy. Splot Słoneczny: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, zmniejsza jego moc o 50 punktów.
Elfin- Zagłuszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus) Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas. Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na subterre. Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin. Skrzydło Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin.(Ventus) Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2x więcej punktów niż za użycie supermoce.(Darkus) Księżycowa Tęcza: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Elfin.(Darkus) Strzał Gwiezdnego Pyłu: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 200 do Elfin.
Macubass- Bicz Łowcy: Zabiera 200G przeciwnikowi. Promienny Szpon: Dodaje 200G Macubassowi. Kompozycja Bitwy: Zabiera 400G przeciwnikowi. Szabla Barachuru: Dodaje 300G Macubassowi. Mega Działo: Dodaje 400G Macubassowi. SANFEM: Przenosi 400G z przeciwnika do Macubassa. Kawikacja Mariny Zapobiega przeciwnika z otwarcia ich Gate Card. Zanurzenie: Dezaktywuje kartę otwarcia. Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika. Małzer Barakudy: Zabiera 300G przeciwnikowi. Błękitna Siła: Zabiera 300G przeciwnikowi. Atak Tsunami: Zabiera 400G przeciwnikowi. SANFEM TR 2: Przenosi 500G z przeciwnika do Macubassa. Oburzenie: Uniemożliwia przeciwnikowi możliwości aktywacji i pozbawia możliwości przeciwnika.
Ingram- Siła Wiatru: Dodaje 200 punktów mocy Ingram Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. Echo Cienia: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. Podział Cienia: zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram. Pancerne Zwycięstwo: zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika. Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów. Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. Pancerna Kopuła: dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
Percival- Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala. Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. Mglisty Cień: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu. Śrubokręt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala. Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala. Dama Darkusa: Anuluje użytą supermoc przeciwnika. Waleczna Marionetka: Wywołuje 1 bakugana przeciwnika
Ravenoid- Tornado Pandemonium: Anuluje kartę otwarcia
Helios- Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Heliosa Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Heliosa. Strumień 'Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy. Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika. Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika. Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Heliosowi. Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Heliosowi. Spiralna Moc: odwraca moc Heliosa i jego przeciwnika. Gwiezdny Pancerz X: poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby, Helios zyskuje 700 punktów mocy. Omega: Dodaje 200 punktów mocy do Heliosa.
Tigrrera- Krystaliczny Kieł: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry. Ostrze Mocy: Tigrerra może pojawić się na innej karcie otwarcia. Zamrożenie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas. Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry.
|