Bakugan-nv.pun.pl

Bakugan-nv.pun.pl to najepsza strona o Bakugan.


#1 2010-12-05 11:09:54

BaRdzo:)FaJnY

Zasłużony

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 55
Punktów :   

Shun

Imię BaRdzo)FaJnY
Kasa 174.000.000G
Domena Ventus
Drużyna Lider 'Vexos'
Bakugany

Ingram-----------------[1500] EXP 0/150
Mariatos----------------[400] EXP 0/50
Altair-------------------- [500] EXP 0/50
Aluze-------------------- [700] EXP 0/50
Skyress------------------[350] EXP 0/50
Naga-------------------[1000] EXP 0/50
Shogan-----------------[1000] EXP 0/50

Trapy
Hylash [350]                     
Triad El Condor [350]       
Triad Sphinx [350]           
Tripod Theta [350]           
Spitarm [450] 
Klawgor [450]

KO

Potęga Ventusa: Pozwala na wprowadzenie na pole kolejnego bakugana domeny ventusa. CENA: 300G
Pradawny Siting Zinoida- Tylko dla Mariatosa i jego evolucji dodaje mu 300 i odejmuje 100 Przeciwnikowi i Blokuje KSM.
Reaktor Ventusa : Dodaje Każdemu Bakuganowi Ventusa 300 pkt


KSM

Wodne Tornado: Dodaje 100 pkt mocy bakuganom Aquosa.
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus.
Karta Przeciw Domeny: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt.
Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 150pkt.
Karta Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.
Syreni Śpiew : Tą kartę może użyć tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć.
Ruchome PiaskiRuchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia.
Super Ostrzał: Używa Laserman, pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając Lasermenowi 40pkt.
Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć.
Zdmuchnięcie: Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole.
Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10.
Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia.
Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika.
Meteoryt Phyrusa: dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa.
Lalkarz: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Karta Przeciw Mocy: Łączy przeciwne domeny (ventus-haos, phyrus-darkus, aquos-subterra)
Ogień Saurusa: Dodaje 50 pkt Saurusowi.
Wspólna Podróż do wymiru zagłady: Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.(rzadkie)
Waga dwóch Dusz: Dwa twoje bakugany łączą swoją moc.
Karta Zagłady: bakugany zniszczone lądują w wymiarze zagłady z którego juz nie powrocą(specjalna)
Karta Mocy: dodaje 100pkt bakuganowi
[Karta Tsunami: pozwala zniszczyć bakugany przeciwnika tyle ile się ma bakganów Aquosa na polu bitew.
Siła Smoka: Wyłącznie dla dragonoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Ostrza: Wyłącznie dla  Tigrery. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Giga Uderzenie: Wyłącznie dla Gorema. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Szybki atak: Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Promień cienia: Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Powietrzny atak: Wyłącznie dla Skyress. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole.
Chaos Serca Ciemności: Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50.(czyli atakuje stwory z innych kart)
Tornado Ognia: Przeciwko tej karcie mocy może się tylko przeciwstawić latający bakugan, a tak to niszczy wszystko na swojej drodze.
Lodowy Gniew: Tylko dla Bakuganów Aquosa - Dodaje wybranemu Bakuganowi Aquosa możliwość atakowania przeciwnika stojącego na innym polu. Działa 3 tury.
Piekielny Żar: Dla Bakuganów Phyrusa - Bakugan z tą mocą otrzymuje piekielną lancę. Dzięki niej co turę otrzymuje 10 pkt. mocy.
Pustynny piorun: tylko dla hynoida, hynoid biega w kółko az bakuganowi przeciwnika kreci sie w głowie hynoid otrzymuje 50p.
Cień pazura: kasuje kart otwarcia oraz super moc przeciwnika
Trąbo atak:  Tylko dla Tuskora swoja traba morze zaatakowac sasiednie karty przeciwnika (tylko jedna)
Splot słoneczny: dezaktywuje karte otwarcia i odejmuje 50p. przeciwnikowi
4 wymiar: Dezaktywuje karty otwarcia
2 wymiar: Dezaktywuje karty super mocy
Zemsta oregano: Dodaje twojemu bakuganowi 100pkt, a bakuganowi przeciwnika odbiera 100pk

Subterra:
Zejście w Dół : Odejmuje przeciwnikowi 100 pkt i daje je Centipoidowi
Wielki Berło : Dodaje Clayfowi 400 pkt
Atomiczny Miecz : Dodaje tyle samo pkt mocy ile przeciwny gracz dał swojemu bakuganowi
Prawy Gigant : Dodaje 100 pkt dla Cycloida
Lewy Gigant : Niszczy Efekt karty otwarcia (tylko Cycloid)
Spojrzenie Ziemi : Odejmuje 50 pkt z każdego przeciwnego bakugana (tylko Cycloid)
Wybuch Młota : Dezaktywuje Super Moc przeciwnika (jedną , tylko Cycloid)
Silny Cios : Dodaje 400 pkt mocy do Cycloida
Szybki Podstęp : Odbija super moc przeciwnika Tylko Cycloid
Skalista Pięść : Odejmuje przeciwinikowi 400 pkt Wyłącznie Cycloid
Gigantyczny Młot : Dodaje 150 do Cycloida
Gorący Strzał : Odejmuje 100 pkt od każdego przeciwnika. Tylko El Condor
Kopia : Kopiuje Super Moc Przeciwnika Tylko Hammer Gorem
Wielki Cios : Dezaktywuje Karte otwarcia i dodaje 200 pkt dla Hammer Gorem
Metaliczny Młot : Odejmuje przeciwnikowi 200 pkt i dodaje je Hammer Goremowi
Pięść Hammer Gorema : Odejmuje przeciwnikowi 300 pkt i dodaje je Hammer Goremowi
Ostrze Murasama : Dodaje 300 pkt i dezaktywuje super moc tylko Dryoid
Strzała Murasame : Odejmuje 300 pkt od przeciwnika Tylko Dryoid
Osłona Marsa : Dezaktywuje Super moc i dodaje dryoidowi 200 pkt
Moc Wiatru : Odejmuje przeciwnym bakuganom 200 pkt tylko Thunder Wilda
Młot Wulcanu : przekazuje 200 pkt z przeciwnika do Thunder Wildy tylko dla Thunder Wilda
Szybka Piaskowa Dziura : Odejmuje 200 pkt przeciwnikowi
Głowa Apollo : Dodaje 200 pkt mocy do Balitona
Ciężki Atack : Dodaje 300 pkt mocy do Balitona
Wałek Claya : Odejmuje 200 pkt od przeciwnika poczym przesyła je do Balitona
Zbieracz Subterry : Odbija Super Moc przeciwnika poczym dodaje 100 pkt dla Grakas Hounda
Promien Wiertraka : Dodaje 200 pkt mocy do Hexadosa
Lądowy Skręt : Odejmuje 200 pkt przeciwnikowi . Tylko Hexados
Odbicie : Dezaktywuje Super Moc Przeciwnika tylko Hexados

Aquos :
Zejście w Dół : Odejmuje przeciwnikowi 100 pkt i daje je Centipoidowi
Cyklon : Odejmuje 100 pkt od każdego przeciwnika poczym dodaje Froschowi 200 pkt
Odbicie Aquosa : Dezaktywuje Karte Otwarcia Dla Froscha
Błękitny Podstęp : Dezaktywuje Karte otwarcia poczym odejmuje 300 pkt od przeciwnika i dodaje je Preyasowi
Podniebny Wykop : Odejmuje 200 pkt od przeciwnika poczym przekazuje je Preyasowi
Spadająca Rakieta : Dodaje 300 pkt dla Preyasa
Błękitne Koło : Odejmuje 100 pkt przeciwnikowi Tylko Preyas
Skrzydło Mercurego : Dodaje 200 pkt Mocy dla Elfina
Podwójny Powrót : Jeśli elfin straci iles pkt mocy powraca ono z zdwojoną siłą
Delta Śnieg : Dezaktywuje Super moce użyte w tej turze Tylko Elfin
Księżycowy Deszcz : Odejmuje przeciwnikowi 200 pkt i daje je Elfinowi
Błękitna Tarcza : Dezaktywuje Super Moc i dodaje Elfin 200 pkt mocy
Wystrzał Mocy : Dodaje Syrenoidowi 100 pkt
Syreni Śpiew : Dezaktywuje Super Moc przeciwnika i dodaje Syrenoidowi 300 pkt
Ostateczny Neptun : Dezaktywuje Super Moc i Dodaje 200 pkt Syrenoidowi
Ostateczna Obrona : Odejmuje 400 pkt Tylko Syrenoid
Odbicie Mocy : Przekazuje 100 pkt z Przeciwników i daje je Clawcer
Obrona Ostateczna : Przekazuje z Przeciwnikow 200 pkt i daje je Leefram
ABSIDS : Przekazuje 400 pkt z przeciwnika i daje je Macubass
Hydra Tsunami : Odejmuje 400 pkt przeciwnikowi Macubass
Niebieski Mobrbus : Odejmuje 300 pkt od przeciwnika Macubass
Trikowy Świat : Zmniejsza Moc przeciwnika do 100 (tylko jednemu bakuganowi) Elico
Uderzenie Wiertarki : Dodaje 200 pkt do elico i odejmuje przeciwnikom 100 pkt
Moc Aquosa : Dezaktywuje Karte otwarcia poczym odejmuje 100 pkt każdemu przeciwnikowi Elico
Podniebny Świat : Przeciwnik nie może urzywac super mocy (przez jedną ture ) i dodaje 200 pkt do abis omegi
Strzał Cyklona Aquosa : + 400 pkt dla Grafiasa
Osłona Aquosa : Za każdym razie gdy podnosi się moc przeciwnika moc grafiasa podnosi sie o tyle ile pkt podniosł sie moc przeciwnika
Aquos Waluta : +300 pkt do Spderfencer
Podniesienie Życia : Przywołuje ciało upadłych bakuganow Każde ciało dodaje 100 pkt do nich oraz walczą z przeciwnikiem Tylko Tripod Theta
Mocna Woda : Dodaje 100 pkt mocy od umarłych bakuganów Tripod Theta
Kanion Ślimak : Odejmuje 200 pkt mocy od każdego przeciwnika Tylko Tripod Epsilon
Diamentowy Ślimak : Dezaktywuje Super Mocy Tylko Tripod Epsilon
Wielki Ślimak : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika Tylko Tripod Epsilon

Ventus :
Powrót : Bakugan Gracza powraca do reki (tylko Bee Striker)
Zejście w Dół : Odejmuje przeciwnikowi 100 pkt i daje je Centipoidowi
Gorący Strzał : Odejmuje 100 pkt od każdego przeciwnika. Tylko El Condor
Brzegi Piór : Dezaktywuje super moc przeciwnika i +200 pkt dla Harpus
Burza Piór : +100 pkt dla Harpus
Podmuch Piór : +100 dla Harpus
Zamieszanie : +200 dla Oberus oraz Dezaktywuje Super Moc przeciwnika
Strzał Burzy : Odejmuje 400 pkt od przeciwnika Tylko Oberus
Destrukcyjny Deszcz Meteoru : +200 dla Storm Skyress
Destrukcyjny Delda Deszcz : +100 dla Storm Skyress
Mężny Kieł Zielona Destrukcja : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika do Storm Skyress
Latający Spodek : +200 pkt dla Altair
Mega Tarcza : +200 dla Altair
Nieoczekiwana Armata : +500 dla Altair (altair nie moze urzywac Super mocy przez jedną ture gdyz musi sie naładować )
Tajfun : +100 dla Atmos
Kontynuacja Tanca Pozycja Feniksa : Odejmuje przeciwnikowi 300 pkt
Wiatrowa Energia Rosnący Strzał : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika na Ingram
Cieniste Echo : Odejmuje 200 pkt z każdego przeciwnika
Ventus Powietrze : Odejmuje 200 pkt przeciwnikowi
Moc Grzmotu , Migoczące Cięcie : +200 dla Hylasha
Grzmot Wiatru Pozycja Keganui : Dezaktywuje Super Moce urzyte w tej turze
Strajk Grzmotu : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika do Hylasha
Rozbrojenie Ventusa : Odejmuje 200 pkt przeciwnikowi tylko Spitarm
Uderzenie Ventusa : +200 dla Spitarma
Kanion Ślimak : Odejmuje 200 pkt mocy od każdego przeciwnika Tylko Tripod Epsilon
Diamentowy Ślimak : Dezaktywuje Super Mocy Tylko Tripod Epsilon
Wielki Ślimak : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika Tylko Tripod Epsilon

Haos :
Metalowy Kieł : +400 dla Blade Tigrera
Hiper Prędkość Kła : Dezaktywuje Super moc i odejmuje przeciwnikowi 300 pkt  Blade Tigrerra Tylko
Prędkość Kła : Dezaktywuje Super moc i odejmuje 100 pkt przeciwnikowi Tylko Blade Tigrera
Strzała Haosu : Przywraca poległe bakugany i Lars Lion zyskuje ich moc
Bariera : Odejmuje 400 pkt przeciwnikowi Tylko Lars Lion
Wymiar Aurora : +100 pkt dla Mega Brontes
Pyton Pustyni : +200 dla Mega Brontes
Zwiększenie Mocy : Odejmuje 300 pkt od przeciwnika Mega Brontes
Obrona Sparka : Odbija Super Moc Atmos
Tajfun : +100 dla Atmos
Zjednoczenie Haosu : Każdy bonus ktory dajesz swojemu bakuganowi dostaje każdy twoj bakugan Tylko Atmos
Pobranie Haosu : +200 pkt dla Brachium
Sub Wymiar : Odejmuje 300 pkt od Przeciwnika Dynamo
Cordy Gillianow : +200 dla Dynamo
Głowa Oriona : Nie pozwala przeciwnikowi na urzywanie Super mocy oraz odejmuje 300 pkt od Hexstara
Podwojny Haos : +200 dla Hexstar
Bunkier Haosu : Przekazuje 200 pkt z każdego bakugana do Pierciana
Bunkier Czołgu : Przekazuje 200 pkt z Przeciwnika do Pierciana



Phyrus :
Maksymalny Phyrus : +200 dla Apollonira
Waluta Neo : Przywraca bakugana przeciwnika do jego pierwotnej mocy Tylko Apollonir
Maksymalna Rewolucja : Dodaje 200 pkt dla każdego bakugana w twojej drużynie Tylko Apollonir
Płonący Smok : +200 dla Neo Dragonoid
Płonące Tornado : Przekazuje 200 z przeciwnika do Neo Dragonoida
Maksymalny Smok : Przekazuje 500 z przeciwnika do Neo Drago (musi odpoczywac jedną ture)
Etap Jazdy : +200 dla Fortris
Oslepiające Światło : Przekazuje 300 z przeciwnika do Fortrisa
Niszczący Etap : Dezaktywuje super moc oraz +100 dla Fortris
Powszechny Kwazar : +200 dla Viper Helios
Maksymalny Kwazar : +300 dla Viper Helios
Obrońca Phyrusa : Odejmuje 400 pkt od przeciwnika i dodaje Viper Heliosowi 200 pkt
Dzida Phyrusa : +200 dla Fencer
Wzrost Odbicia : Odbija Super moc poczym odejmuje 100 od przeciwnika Tylko Scorpion
Maxymalne Odbicie : Odbija atak z podwójną siłą  Tylko Scorpion
Uderzenie Satelitarne : Podwaja efekt jednej super mocy (tylko Scorpion)
Czerwony Wulkan : +200 dla Metalfencera a jezeli w polu jest Viper Helios jemu równiez dodaje 200 pkt
Kanion Ślimak : Odejmuje 200 pkt mocy od każdego przeciwnika Tylko Tripod Epsilon
Diamentowy Ślimak : Dezaktywuje Super Mocy Tylko Tripod Epsilon
Wielki Ślimak : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika Tylko Tripod Epsilon

Darkus :
Grawitacja Darkusa : Pozwala dodać Dowolnego bakugana z Domeny Darkusa Tylko Hydranoid
Zemsta Oregano : odejmuje 100 pkt przeciwnikowi poczym daje 200 pkt Hydranoidowi
Zemsta Darkusa : Hydranoid przez jedną ture zbiera moc jaką uzyskał jego przeciwnik (np +200) i dodaje 200 hydranoidowi
Młot Nebuli : Odejmuje 400 pkt przeciwnikowi Dla Exedry
Demon Czarownik : Niszczy jednego bakugana (tylko swojego ) przez co Exedra absorbuje jego moc i moze urzywac jego super mocy
Grawitacja Czarownika : Odejmuje 400 od przeciwnika Tylko Exedra
Potrójny Strzał : +300 dla Percivala
Poszukiwacz Nocy : Odejmuje 300 pkt od przeciwnika Tylko Percival
Burza Darkusa : Odejmuje 200 pkt przeciwnkowi oraz dodaje 200 pkt dla Percivala
Czarny Odrzutowiec : Tylko Atchibee odejmuje 300 pkt przeciwnikowi
Niewolnik Darkusa : Odejmuje 400 pkt przeciwnikowi
Cień Mocy : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi
Ogon Photona : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi tylko Hades
Zmieniacz Darkusa : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi Tylko Hades
Kąśliwa Armata ; Dodaje 900 pkt Hadesowi poczym Hades musi odpocząc 2 tury
Paraliż Darkusa : +100 d Dark Hounda
Ryk Darkusa : Odejmuje 200 pkt przeciwnikowi Tylko Dark Hound
Darkusowa Moc : Nie pozwala na urzywanie super mocy tylko Dark Hound
Latający Przeciwnik : +200 dla Falcon Fly
Deszcz Protonu : Odejmuje 100 pkt każdemu przeciwnikowi Dla Falcon Fly
Mars Protonu : +200 dla Fortress

DLA BAKUGANÓW

Abis Omega-
Suchy Świat: Przeciwnik nie może używać Super mocy Aquosa oraz przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Abisa Omegi.

Altair
-Wirujący Spodek: Dodaje 200 punktów do Altaira.
Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira.
Błysk Pioruna(Błysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira.
Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira.
Działo Szoku: Dodaje 500 punktów do Altaira.

Apollonir-
Maxymalny Pyrus: Dodaje 200 punktów mocy do Apollonira.
Neo Valute: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby Apollonira.
Redukcja Saiam: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0.
Siła Rozproszenia: Zmniejsza poziom wszystkich Bakuganów do ich bazowej liczby.
Duma Smoka: Wszystkie dodatnie punkty mocy, pochodzące z kart supermocy i otwarcia, przejmuje Apollonir.
Zrzeczenie Nieskończoności: Dodaje 1200 punktów mocy do Apollonira.
Maksymalna Rewolucja: Dodaje 1800 punktów mocy do Apollonira.
New Armor: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
Klon Ognia:Apolonir się klonuje dodaje 300g i odejmuje 500

Boriates-
Tarcza Odyna: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu użyć następnych.
Armata Prometeusza: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa.

Frosh-
Cyklon Aquosa: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 200 punktów mocy Frosch'owi.
Aquos: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika.
Wyrownanie:wyrównuje moc frocha i dodaje 300

Cykloid-
Prawy Gigant Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi.
Lewy Gigant  Anuluje kartę otwarcia.

Dragonoid-
Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem).
Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida
Ściana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów
Płonące Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida.
Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
Potrójna Bitwa: Pozwala rzucić kolejnego bakugana na pole bitwy.
Postać: Podwaja moc bakugana
Połączenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Jeśli Dragonoid walczy z pomocą z domeny Darkusa, obaj zyskują 100 punktów mocy.(Można połączyć Pyrusa z inną domeną).
Meteoryt Pyrusa: Każdy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów.
Trójwęzłowy Atak: Trzeba 3 bakuganów, każdy z innej domeny ognia, światła i wody.Każdy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos Aquos)
Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny).

Droyid-
· Wulkan Pięści: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi.
· Ostrze Promienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi.
· Tarcza Masy: Unieważnia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida.
· Strzała Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
· Zamknięcie Ziemi: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida.
· Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi.

Farbros-
Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi.
FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrządzone Farbrosowi.
Błysk Olecharu: Anuluje supermoce przeciwnika.
Wybuch Cienia: Zabiera 400 punktów wszystkim przeciwnikom.

El Condor
Gorący Cios: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy.
Splot Słoneczny: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, zmniejsza jego moc o 50 punktów.

Elfin-
Zagłuszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus)
Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas.
Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na subterre.
Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin.
Skrzydło Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin.(Ventus)
Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2x więcej punktów niż za użycie supermoce.(Darkus)
Księżycowa Tęcza: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Elfin.(Darkus)
Strzał Gwiezdnego Pyłu: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 200 do Elfin.

Macubass-
Bicz Łowcy: Zabiera 200G przeciwnikowi.
Promienny Szpon: Dodaje 200G Macubassowi.
Kompozycja Bitwy: Zabiera 400G przeciwnikowi.
Szabla Barachuru: Dodaje 300G Macubassowi.
Mega Działo: Dodaje 400G Macubassowi.
SANFEM: Przenosi 400G z przeciwnika do Macubassa.
Kawikacja Mariny Zapobiega przeciwnika z otwarcia ich Gate Card.
Zanurzenie: Dezaktywuje kartę otwarcia.
Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika.
Małzer Barakudy: Zabiera 300G przeciwnikowi.
Błękitna Siła: Zabiera 300G przeciwnikowi.
Atak Tsunami: Zabiera 400G przeciwnikowi.
SANFEM TR 2: Przenosi 500G z przeciwnika do Macubassa.
Oburzenie: Uniemożliwia przeciwnikowi możliwości aktywacji i pozbawia możliwości przeciwnika.

Ingram-
Siła Wiatru: Dodaje 200 punktów mocy Ingram
Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
Echo Cienia: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
Podział Cienia: zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram.
Pancerne Zwycięstwo: zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów.
Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
Pancerna Kopuła: dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.

Percival-
Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala.
Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
Mglisty Cień: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu.
Śrubokręt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala.
Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala.
Dama Darkusa: Anuluje użytą supermoc przeciwnika.
Waleczna Marionetka: Wywołuje 1 bakugana przeciwnika

Ravenoid-
Tornado Pandemonium: Anuluje kartę otwarcia

Helios-
Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do  Heliosa
Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Heliosa.
Strumień 'Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy.
Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika.
Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika.
Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów  Heliosowi.
Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów  Heliosowi.
Spiralna Moc: odwraca moc  Heliosa i jego przeciwnika.
Gwiezdny Pancerz X: poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby,  Helios zyskuje 700 punktów mocy.
Omega: Dodaje 200 punktów mocy do  Heliosa.

Tigrrera-
Krystaliczny Kieł: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry.
Ostrze Mocy: Tigrerra może pojawić się na innej karcie otwarcia.
Zamrożenie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas.
Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry.

Ostatnio edytowany przez BaRdzo:)FaJnY (2011-01-01 15:02:43)


http://iv.pl/images/88473946923647128453.png http://iv.pl/images/46106932801021465817.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.akwariumslodkowodne.pun.pl www.vixeria.pun.pl www.everastots.pun.pl www.kwadratowadolina.pun.pl www.ze.pun.pl